Black wave

Nu sitter jag här med loggor igen. Det går inte bra den här gången heller. Mamma kom och ritade upp en hel sida med förslag. Varför har hon mer inspiration än jag? Funderar på att låtsas som om jag har så fin handstil som mamma och ta hennes papper och visa upp de loggorna! Hehe. Ibland måste man ta till fula knep för att överleva. Typ.
-
Glömde berätta att vi hade ett monster i vattenledningarna igår hemma. Jag var på toa och sen när jag spolade så började det bubbla och komma upp vatten i avloppet, i duschen. Sjukt ofräscht började det lukta. Och jag hade bara kissat så skyll inte på mig. Lät som om allt skulle braka ihop eller att allt skulle komma upp. Blev förbannat rädd. Det löste sig i alla fall. Det var inte bara hos oss. De som bor längst ner i längan fick bajsvatten utsprutat. Sjukt ofräscht.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0