Ghost town

Ah jag DÖR vad bra Radical Face är!!!! Har lyssnat på skivan på repeat sedan klockan 11. Låten som pryder rubriken är helt groteskt bra. Bara lyssna på texten. Vill gråta.
-
Annars har jag bara lyckats producera två självporträtt. En som är så o-innovativ som den kan bli. Bryter ihop av min icket existerande inspiration. Den andra är näst sämst som sagt. Så, får se ifall jag orkar göra mer ikväll. Just nu är jag bajsless på allt som har med PS att göra. Sen när alla i klassen lägger ut deras klara porträtt vill jag ju bara hoppa av kursen. HALLÅÅÅ?? Det stod nybörjarkurs. Okej, kanske bara är jag som är sämst eftersom jag aldrig i hela mitt liv målat. Och det här påminner ju mycket om det. Sket.
-
Får se ifall den dagen kommer då jag lägger ut egna bilder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0