Nothing is ever finished

Jag har fått nackspärren från helvete. Herregud. Är handikappad. Har oavsett denna extrema nackspärr lyckats städa mitt rum, gått en timmes lång promenad och suttit med skolarbete fram tills nu. Jag sov till klockan 12 idag. Det var välbehövt. Men det tog ju extra lång tid att ta sig upp pga mitt nya handikapp.
-
Det här projektet vi har i skolan just nu är väldigt, väldigt svårt. Jag har tusentals idéer men ingen vill riktigt fastna på papper. Leker på ps och ai i timmar men inget blir som jag vill. Lägger ner för idag men hoppas att jag ska lyckas snart. Vi ska ha fem klara skisser på torsdag. Hehe, jag ligger väldigt efter.
-

Kommentarer
Postat av: T

Eller hur.. undrar varför. ^^

2011-10-04 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0