Video Games

Idag var jag ofantligt effektiv på universitetet. Gjorde till 95% klart arbetet. På endast tre timmar dessutom. Var dock tvungen att fly fältet eftersom jag höll på att förtvina av hunger. Så tänkte att jag skulle göra klart det sista här hemma. Sen får jag ju inte vara med och redovisa min extremt coola mediaspelare på måndag. Jag ska åka utomlands lite. Men det är ju inte förrän på söndag. Så tills dess kan jag göra klart arbetet och så får jag redovisa för skönaste läraren på fredag istället. Har jag skrivit att han ser lite ut som Albert Einstein? Supersöt liten tomte typ. Vad hemskt ifall någon i klassen eller självaste tomten läser det här nu men jag menar inget illa och gör för guds skull inget åt ditt förträffligt ruffsiga hår. Jag älskare!
-
På förfrågan från en läsare kommer här mitt självporträtt. Den skalliga varianten!
Den är inte helt klar och jag har fortfarande några kanter att rätta till osv. Work in progress typ. Snälla var inte för hård mot mig. Tror inte jag klarar av att få hård kritik just nu! Andra saker jag ritat och gjort helt själv på datorn är headern. Inte alls komplicerad eller så, men tänkte bara säga att den är mitt verk.

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Men Fanny!! Har ingen aning om hur du bär dig åt men den är ju jättefin. Man ser ju att det är du och härliga färger med kontrasten rött. Mycket fint skulle kunna tänka mig att äga en fannytavla :)(OBS jag menar allvar)

2011-10-14 @ 19:10:28
Postat av: row

I L O V E I T .

2011-10-19 @ 04:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0