Barn från rödastan

Hejhopp gummi.. anka
-
Skriver i brist på annat att göra. Vi sitter ett gäng i lobbyn på hotellet och nördar oss vid datorerna, försöker få uppdateringar från hemstäder och försöker helt enkelt bara förstå oss på facebook, typ sådana där komplicerade saker som att skicka vänförfrågningar. Det är svårare än ni tror, lovar!
-
I förrgår drog nästan hela gänget in till Ayia Napa för fest. Vi hyrde gemensam buss och hade superdupertrevligt. Blev dock en tidig natt för vi höll på att somna ungefär där vid 1 tiden. Känns bra att jag ska till Mallorca också eftersom det är en av de destinationer där det festas mest inom företaget, passar mig som fisken i vattnet.
-
Igår var vi lediga fram till 20.30 så ni kan ju gissa vad vi gjorde hela dagen. Ja men precis, solade och badade. Därav min extremt passande rubrik eftersom alla ser ut som tomater idag. Av någon anledning är vi ändå alla övertrötta idag. Så denna dagen har varit väldigt väldigt seg. Började morgonen med vattengympa. Kallt som in i h-vete och irriterande för jag fick inte doppa min tbc-arm. Sen go´frukost och lektioner hela dagen låång. Nu precis har vi fått i uppgift att styra ihop ett "Welcome meeting" som vi ska hålla på onsdag. Taggad! Kommer bli sjukt kul.
-
Imorgon väntar bus excursion så det blir knapring av åksjuketabletter och halsning av vatten hela dagen lång. Ska också bli spännande!
-
Nu väntar eftermiddagsdoppet. Håller på att brinna upp!

Kommentarer
Postat av: T

Du verkar ju ha det hur bra som helst! :D

2012-04-23 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0