Faker

Idag har det varit übertaggade meddelanden som sprutats ut på facebookgruppen. Jag tror alla har fått veta vart de ska få jobba i sommar. Känns helt galet skönt just nu! Vi är fyra stycken som har samma destination, och hur liten är inte världen när jag märker att jag känner ena tjejens kusin!!! Fyfan vad taggad jag blev just nu.
-
Igår träffade jag världens bästa Nina för lite mys och snack. Känns alltid så himla konstigt att vi aldrig är med varandra oftare.. Och så nu ska jag flytta så nu skiter sig ju det ännu mer. Jag ska bli bättre på att höra av mig, promise!
-
Jag vill packa klart min väska men jag kan inte packa ner mina träningsskor för jag tror att jag kommer vilja använda dem snart. Äsch, vem försöker jag lura. Det var alldeles för länge sen jag tränade nu. Host, igår.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0