Hun tog min gitarr

Nu, nu är det bara 10min kvar och sen har jag semester i fyra hela dagar. Woooooohooooo. Har längtat så det gjort ont nu de senaste veckorna. Jag ska få åka hem till fina underbara Sverige och njuta av lite regn. Kommer mig dock endast till hufvudstaden så he blir inget besök hem till Umeå. Hade kanske önskat det nu såhär i efterhand men man kan inte få allt. Jag ska ju få se Coldplay och det är ju inte varje dag man får göra det. Sen ska jag SHOPPAAAA SÅÅÅ HÄÄR MYCKET. Ungefär.
-
Har varit superdupermegahärligt att systeryster och Linnea varit här. Vi har solat, bada, ätit gott och druckit väldigt mycket sangria. Nu ska vi njuta fullt ut av den sista eftermiddagen här och imorgon tidigt åker vi ut till flygplatsen.
-
Har fortfarande ångest över Cypern och vet inte riktigt hur jag ska göra än. Men vi ser väl vad jag gör. Ska ju få prova på Sverige igen nu i några dagar. Så kanske jag blir avskräckt av kylan eller så känner jag att jag bara måste hem. Så, efter helgen borde jag ha mer koll på läget.
-
Om jag hade mer tid nu skulle jag skriva om;
Den där gången när jag och Fie körde hem från Palma på i princip tom tank.
Den där gången när vi gick ut och jag tydligen drack så mycket att jag nu har minnesluckor..
Den där gången när jag och Julia fick gratis solsängar.
Den där gången när jag och Christofer (en busschaufför) bråkade på spanska om att jag skulle jobba på hotell.
Den där gången då jag fick en hjärtinfarkt 3min in i ett välkomstmöte.
Osv, osv osv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0