This is now

Idag lyckades jag äntligen lösa "rebusen" på en tavla som sitter inne på kontoret som jag använt de senaste två veckorna. Det tog alltså nästan fullt tio dagar att utläsa "It appears that you may need glasses". Vet inte hur det ska tolkas. Kan säga att det tog tills idag att jag listade ut att det stod på engelska. Kan också säga att det inte var en rebus utan en sån där syntest-texttavla...
-
Jag har ingen julkänsla! Trots att vi har aladdinaskar och pepparkakor på jobbet och att jag druckit massor av glögg... Känner mig typ deprimerad. Borde sträckse ett antal julfilmer nu de sista dagarna innan julafton så kanske, kanske kan jag känna mig som fem igen och längta så jag knappt kan sova natten innan jul... Faaast, nu ska jag ju jobba hela helgen så vet inte var jag ska få tid till det ifrån. Men glad är jag, över att jag ska jobba alltså. Så himla kul det ska bli! Om ni är på stan så kom och hälsa på mig på DNA, då blir jag glad. 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0