Your heart is an empty room

En grej som jag kan störa ihjäl mig på är när man av någon anledning cyklar där man "inte får" cykla, tex. för att det är en genväg eller för att det är det enda stället de har plogat, så kommer det alltid en sur jävla tant eller gubbe som på något sätt demonstrativt ska visa att här, här ska man INTE cykla. De kan ställa sig i vägen, sträcka ut en arm eller helt enkelt göra så man måste tvärbromsa och nästan köra in i dem. Vad tjänar de på det? Är det värt att nästan bli påcyklad bara för att bevisa nått som den personen som gör "felet" redan vet? Herregud sluta följa varje lilla miniregel. Det är bara irriterande. Lev livet och gå mot röd gubbe, inte vet jag!
-
Jag ska flytta från Sverige i April. Fuck yeah!

Kommentarer
Postat av: T

ahaa..



Nä alltså jag vet inte alls vad jag vill göra av mitt liv. Funderar på att läsa naturbas bara för att det möjligtvis kan göra mig intresserad av något. Fast jag tvekar på det också.

2012-02-15 @ 13:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0