Min ljusaste röst

Iiih pirr i magen. Har precis skickat iväg mina arbeten till tryckeri. Inlämning imorn på universitetet! Det här är något av det värsta jag vet. Att ha bestämt sig för att nu har jag gjort mitt allra bästa och jag kan inte göra mer. Jag har alltid den där tanken att jag hade nog kunnat omformulera den där meningen lite snyggare eller jag hade nog kunnat göra en lite snyggare logga. Känslan av att aldrig vara nöjd finns alltid där och har alltid funnits där. Jag är aldrig nöjd med Veronica Maggio. Det här gäller allt i mitt liv.
-
Jag längtar till på onsdag hur mycket som helst. Det går inte att beskriva hur gott jag kommer sova på tisdag! Jag kommer att andas djupa andetag för första gången på månader och jag kommer att le.
-
Här om ni vill höra en mysig, varm och härlig version av Closer med Kings of leon -

http://open.spotify.com/track/5xq9D2Z70snh2Ylrglh9Vj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0