The words that maketh murder

Jag vet inte riktigt vad min plan med detta inlägg är. Tänkte slänga upp Rowenas bilder från nyårsafton. Hon släpade nämligen med mig ut till Norrmjöle, till Joel. Där åt vi nyårsmiddag mitt i byggprojektet och hade rave uppe på hans rum med ölspel och musikvideosar igång. Sen tog vi dyrtaxi in till stan för att se de tråkigaste nyårsrakterna någonsin. Joel sprutade nästan ner en tant med champagne och jag och Tobias kunde inte sluta sjunga "Wiggle, wiggle, wiggle, yeah". Det var inte okej. Efter att vi sett rakterna komma närmare och närmare marken gick vi över till Teg för lite efterfest. Klockan halv fyra somnade jag.
-
Magnus och Joel vid middagen
Rowena med cheesecaken..
Jag och Tobias vid middagen.
-
Imorgon åker Rowena hem till Toronto. Det känns inte alls bra!! Kommer mest troligt inte se henne på över ett år. Förhoppningsvis lyckas jag ta mig dit någongång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0