Bränner

Idag är en flygplatsdag. Det var det igår också. Herrejesus vad man kan svettas av att bara stå stilla. Solen gassar och det finns noll tid till att dricka vatten. När man väl kommer tillbaka till Alcudia så har man torkat ut, svettats ner hela uniformen och dött av hunger fem gånger om. Japp, det är så hårt det är att vara reseledare.
-
Gud vad negativt det lät. Jag älskar det!!! Man känner att man lever...
-
Gammal bild från maj tror jag.. I alla fall, flygplatsoutfit!
-
Nästan hela teamet här på Mallorca
-
Port d'Soller, helt underbart vacker hamnstad!
-
På en tågresa mellan Soller och Palma.
-
Port d'Alcudia = Heeeemmmma!!!
-
Viva España!!! Anna och Erika var supertaggade
-
När familjen var här tog vi en tur till Palma och träffade Julia på Wineing. Det är en restaurang där man kan äta tapas och lite annat men mest är det ett vinbibliotek. Man får ett kort som man går runt med och så finns det två fulla rum med massor av viner att välja mellan. Så kan man smaka antingen bara två klunkar, ett halvt glas eller ett helt glas. Av vilket vin man vill. Helt-sjuk-underbart-gott!
-
Här är en mongo-bild från Whiteparty på Piero Rossi. Min föredetta roomie Rasmus (han som ligger ner och ser ut som ett cp) + Andreas som bor i Palma och Gitte som är min nuvarande roomie!!
-
Och jag och fina Julia!!
-
Nu är det slut på bildbomb.. Orkar inte lägga ut fler bilder plus att jag inte har speciellt många.. De flesta är dessutom tagna med min kassa mobilen. Förlåt för det. Ska försöka rasta systemkameran oftare, promise!
-
Nej, om 1h måste jag åka tillbaka till flygplatsen för lite mer grillning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0