Queen of nothing, king of the world

Jag har sagt upp mig, har jag glömt säga det? 
Flyttar i alla fall hem till kalla Sverige 5e november, så alla kan skriva upp det i sina kalendrar och stå uppradade på Umeå flygplats när jag landar!
-
Så nu njuter jag för fulla drag av solen och värmen så jag inte kommer sakna det alldeles för mycket när jag kommer hem. Egentligen så är det åska och blixtrar och spöregn med droppar som är större än pölarna brukar va hemma.. Ungefär. 
-
Meeen, på söndag, då jävlar ska det va bra väder för då ska jag om min norska vän åka ut till Konnos Bay och bada och ha det gött, var tanken. Förra söndagen fick vi ingen sol alls på vår lediga dag så istället tog vi bilen och körde tills vi fann den. Helt på andra sidan ön, i Pafos, sken den! Så vi besökte Afrodites klippa, där det sägs att hon föddes och klev upp på jorden för första gången. Där letade vi hjärtformade stenare, det sägs att om man hittar en så får man evig lycka i kärlek. Vi fann en sten till oss var så nu sitter vi här och väntar på att kärleken ska knacka på dörren. 
-
 

Kommentarer
Postat av: muminmamman

Välkommen hem till underbara sverige. Då kommer du kanske ha mer tid till denna lilla plats.

2012-10-27 @ 14:41:17
Postat av: Stig

Jag orkar inte att min mamma är ditt största fan xD men kung att du kommer hem! Hoppas att det känns som rätt beslut för dig, men jag kan tänka mig att iaf din familj är överlyckliga ;)

2012-10-27 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0