Back in time

Jag är verkligen inte bra på det här med blogg och uppdateringar och grejs. Men jag försöker i alla fall nu.
-
Jag har anlänt på Cypern, bor nu ensam i en lägenhet i ett hyrehus med 13 lägenheter och där det bor endast guider i alla lägenheter. Sjukt najs måste jag säga. Helt underbart att bo själv och trevligt att bara kunna gå ner en trappa till utegården och hitta några att hänga med. Sen bor vi 10m från bargatan, så egentligen skulle man kunna säga att vi bor PÅ bargatan. Det är kanske 50m till grabbarna grus.. Inte bra.. Blir lätt så att man går en sväng för att "bara ta en drink" och sen rullar man hem vid 3-4 tiden istället. Trötta dagar har det varit, men roligt också.
-
Trivs helt okej just nu men känns helt förbannat förjävligt att ALLA ska åka härifrån. Så kommer jag sitta ensam kvar. Roligt liv... Min SSM (manager) gillar mig inte speciellt mycket för jag är ganska obrydd när det kommer till information om kommande säsong. Känner mig som en liten fjortis som inte vill lyssna. Blä på mig själv men det går verkligen inte att tänka positivt. Det går bara inte. Fuck. 
-
Idag har jag min allra första riktiga jobbdag, har bara studerat ön tidigare under veckan. Så jag och Niklas har haft välkomstmöte idag, har ett kvar också. Det är ganska stor skillnad på schemat här och på Mallis. Här gör man mer service och smsgrejs och ringer runt och har 6st välkomstmöten per vecka, när vi på Mallis hade 1. Men jag gillar upplägget, känns mer professionellt. 
-
Har ni några frågor så fråga på?
Btw så kör vi ju på vänster sida av vägen här, känns rätt roligt att kunna köra så nu också!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0