Du är en sång på mina läppar

Folk viskar om oss
Säger att vi inte hör ihop
Du bryr dig inte om dom
Tittar rakt fram, inte runtom, ser in i mina ögon
Kan gå vår egen väg
Du kan gå din egen väg
Jag är din ...
I regnet som aldrig ss.. Slutar
Du är en sång på mina läppar
En klassiker, och när trummorna rullar igång
Är jag säker
Du kan gå din egen väg
Om jag kunde säga, ord som egentligen är... enkla
Att jag älskar ditt skratt
Dom som kommer så sällan
Jag höll orden gömda i åratal
Du kan gå din egen väg
Jag vet att... svalan inte jagar myror
Men ta aldrig handen från nån som älskar dig
Ja håll det tätt intill mig
Vi kan gå på vår egen väg
Du kan gå din egen väg
 
Håkan Hellström har släppt ett nytt album! Jag dör lite inombords. Så vackert!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0