Glömmer nuet

Åh vilken fin lördag. Jag är så sjukt nöjd att jag inte jobbar idag. Det händer så sällan att jag har en helg ledigt. Borde ju använda dagen till att kanske plugga, men vem vill göra det en lördag liksom? Sååå istället ska jag ha en systerdag med världens bästa systeryster. Ska försöka hitta en ny halsduk eller sjal eller något för den jag har nu är ÄCKLIG. Man kan ju tycka att jag kanske bara kan typ, tvätta den nuvarande halsduken, MEN då ska jag säga er att, det orkar jag inte. Så det så. Jag köper en ny. Istället. 
-
Jag borde verkligen städa min lägenhet också. Tänk om Farmor och Farfar vill komma och se den imorgon? Vilken total panik jag skulle få isåfall. Faaast, det vill dom nog inte. Det är ju inte min lägenhet. Dom får helt enkelt vänta tills jag flyttat in i MIN. Wiiie. Jag har ett förstahandskontrakt! Är så nöjd. 
-
Äsch, nu ska jag i alla fall orka diska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0