I need a dollar

Så där ja! Internet är up and running och jag kunde inte varit lyckligare, typ.. Det är sinnessjukt att jag levt i 1 1/2 vecka utan internet, men mest utan musik. Är lite stolt ändå.
-
Har gått och blivit förkyld nu. Tror bestämt jag vet vem som smittat mig men jag ska inte vara elak och hänga ut någon, men jag kan säga så mycket att hon heter Antonia och att hon smittade mig i fredags när hon åt middag här trots att hon var dödssjuk. Ungefär. 
-
Borde försöka få lite luft idag, har hittills bara suttit inne och pluggat. Kom på för 20min sedan att mat är en viktig del i att hålla sig vid liv så jag åt gröt, vilket jag också åt till frukost. Är rädd att mina dagar kommer börja se ut så.. Måste försöka börja tycka att det är roligt att laga mat. Just nu vill jag typ hellre lägga mig ner och gråta än att laga mat. Så roligt tycker jag det är. 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0