When you are close to me I shiver

Jag har alldeles för mycket i skolan just nu. Kan inte prioritera och när jag känt mig hur lugn som helst inför tentan i morgon så får jag såklart total panik nu isället. Borde jag kanske ha pluggat mer? Tänk om det är hur svårt som helst? Hallå??? Försöker hitta fler gamla tentor men har bara hittat en hittills och den gick det ju bra på men man vet ju aldrig. Vafan, läraren är störd i huvudet också. Förstår aldrig hans uppgifter och han har alltid stavfel eller meningsbyggnadsfel i sina texter! Bra lärare liksom. Sen om man rättar får han damp och typ skyller ifrån sig hur mycket som helst. KULIGT.
-
Idag har jag känt mig förbannat rastlös. Typ skrikit i frustration över att jag har för mycket energi och för lite för att orka göra något. Världens jobbigaste känsla i kroppen. DAMP.
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0