Everybody talks

Igår hade jag och min systeryster en übermysig systerdag då vi först var och tränade på iksuplus och sen åt frukost med nybakade scones och nybryggt kaffe. Scones är ju förbenat gott, ifall någon missat det. Kaffe är också förbenat gott men jag råder ingen som inte redan provat det att prova. Världens mest beroendeframkallande dryck. Älskar det!
-
I alla fall så gick vi ner på stan efter det och shoppade loss hur mycket som helst. Nu har jag massa nyheter i min garderob och jag älskar det. Hade kunnat köpa mig massor av mer saker men jag "köpte" en annan sak igår också som gör att jag måste börja tänka en del på mina utgifter. Återkommer senare om vad det är. Ni kan säkert lista ut det ändå men vågar inte skriva än vad det är, får vara en hemlighet tills senare. 
-
Min nygamla kärlek <3

Kommentarer
Postat av: T

Iiih!! Spännande!

2013-01-19 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0