I'm not all that you got

Så igår, som ni kanske märkte på mitt förra inlägg, var jag väldigt nervös och sur över hur mycket en matematikbok egentligen kan kosta. Men så igår på eftermiddagen sådär kring 17-tiden så ringde min älskade systeryster mig och frågade ifall jag ville följa med på en middag till en gemensam kompis. Det ville jag såklart. Vi bestämde också att vi skulle åka och köra ett bodypump-pass efteråt på iksuplus. Sidenote; Iksuplus är det bästa som hänt mig, träningsmässigt, sen jag upptäckte bassängen.. Vilket är sisådär 17 år sedan. Men ja, väl hos vår kompis så satt vi och snackade allmänt om studier och så kom vi in på min matematikkurs som jag ska läsa och tror ni då inte att människan sitter inne på en matematikbok, en i c-kursen, och exakt den jag precis köpt för 550kr. Eller beställt... Så jag fick köpa den av henne för ett betydligt mer värt pris. Jag var så sjukt nöjd typ hela kvällen så det gjorde ingenting att jag nästan dog av bodypump-passet och bröt tre naglar på kuppen. Jag hade fyndat en mattebok OCH jag slapp vara nervös för att kanske inte hinna få den innan kursen börjar. Phew!
-
Sen idag hände det en massa spännande saker också. Men det var vi mer om sen, kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0