Sommaren då Fanny växte som person; del 3

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den extrema förseningen med del 3. Jag har flyttat och med det uppstod det problem. Massor av problem. Skit-T3 kan vi kalla dem, vägrade hjälpa för att få igång internet. Det var fel på MIN router, det var fel på MIN jävla sladd och det var fel på routern igen osv osv osv. Tills Far Rar dampade sönder och skrämde livet ur dem och de kom hit en tekniker och fixade skiten. Vi kan ju säga så mycket som att det var fel hos dem! Jag tänker kräva en gratis månad. Typ.
-
Anyway. Del 3 som jag har haft planerad hur länge som helst lyder: Bakslag!
Jag jobbar ju som sagt mest på det här med att sluta bli pionröd och "Om jag har bestämt mig för att inte bli röd så BLIR jag inte röd" tänket funkar nästan i alla situationer nu. Jag är ISKALL. RIktigt stolt över mig själv. Meeeeen hittills har jag haft lite väl många bakslag. Inte okej. Som till exempel när jag var på middag med min kusin och hennes vänner när de hade ett stopp i Umeå under deras Sverigeresa och jag hade inte sagt så många ord under middagen när min kusin plötsligt slänger in att jag borde berätta om min dröm jag hade haft. Klart jag kunde, den var relevant i samtalsämnet. Men JÄVLAR vad röd jag blev. Av ingen som helst anledning. Varför? Varför? Varför? Kan någon svara mig det? Sjukligt irriterande och pinsamt. Blääää. Har haft flera gånger på jobbet nu också då jag blivit onödigt röd och det är bara så fruktansvärt irriterande. Men jag tänker inte ge upp. Jag SKA sluta bli röd. 
Jag har också fått kämpa riktigt hårt med besserwisser skiten jag håller på med. Helst när det kommer till att rätta folk. Jag har dock ett bra jobb där jag får höra många konstiga uttal etc och då får träna på att hålla käft. Men om det är något jag måste tänka på så är det att sluta låta så förbannat nedlåtande när jag rättar folk. Jag säger ju för fan lika ofta fel som alla andra. Nu får det va slut på sånt trams. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0