Maybe one day we'll go to rehab

Jag vet att jag skriver det här ofta.. Det kanske är tjatigt... Jag vet inte.. Men who gives a damn? Det är sommar och det är sol och jag är freakin' HAPPYYYYYYY. 
-
Saker jag gjort idag; 
1. Visat lägenheten för potentiella hyresgäster
2. Solat
3... Ja, nu sitter jag här så det kanske räknas som nr 3?
Anywho, min älskade bästaste vackraste systeryster tog examen igår från Universitetet. Hon är alltså utexaminerad civilekonom. Det ni! Jag är så stolt att jag skulle kunna spricka. Igår var en helt underbar dag med diplomering och middag och det var väldigt väldigt fint gjort alltihopa. Jag hade en klump i halsen konstant och det liksom stockade sig när jag skulle prata och jag hade en tår i ögat hela kvällen. Sen dansade jag, mamma, pappa och systeryster till Riff Raff Ruff när de spelade. Då, då var jag kanske ungefär lika lycklig som systeryster. Jag kunde inte sluta le och vara så där förbannat dumt lycklig över att jag har universums bästa familj. Jag ville gråta men det hade förstört ögonblicket så istället log jag bara fånigt stort. Sen gick jag hem barfota mellan mamma och pappa och vi pratade om hur jävla UNDERBAR vår favorit-Frida är och hur sjukt jävla BRA hon gjort dessa fyra år. Och nu, nu börjar hennes liv på riktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0