We're gonna party like it's your birthday

Nu är jag officiellt 22 år gammal. Så jag tänkte att jag skulle skriva 22 saker om mig själv. Bara för att få skriva något. Jag är sjukligt skrivsugen! So bear with me..
1. Min favoritfärg är svart. (Tolkas på valfritt sätt)
2. Jag är tokigt intresserad av språk.
3. När jag får bada är jag lycklig. (I hav/sjöar etc)
4. Jag äger alldeles för många skor för att jag ska hinna använda alla.
5. Om jag fick välja en superhjältekraft skulle jag välja teleportering.
6. Jag ÄLSKAR att läsa.
7. Intelligens är sexigt.
8. Lider fortfarande av telefonfobi.
9. Jag tänker för fort för att min mun ska hinna med så ofta stammar jag och snubblar över ord när jag ska berätta något.
10. Jag blir fruktansvärt lätt generad.
11. Att handla mat är bland det tråkigaste jag vet.
12. Att laga mat är bland det tråkigaste jag vet.
13. Att äta mat är bland det bästa jag vet.
14. Om någon bjuder på godis och inte köpt choklad tycker jag oftast att det är fruktansvärt ovärt.
15. Önskar att jag vara superduper bra på något. Jag är istället medioker på det mesta.
16. Jag är jobbigt blyg i nya sammanhang.
17. Älskar att prata med nya människor.. Om dom är mindre blyga än mig det vill säga!
18. Är pinsamt dålig på artighetsfraser - dom blandas ihop av mig och passar oftast inte in i sammanhanget..
19. Att hitta bra ny musik kan göra mig löjligt lycklig.
20. Jag har fruktansvärt lätt att gråta. I glada och ledsna situationer.
21. Jag sitter inne på många väldigt märkliga fobier. 
22. Jag har firat fler födelsedagar utomlands än jag har hemma.
-
Tack och hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0