Men du sover ju, du hör ju inte på!

Min favoritsång.. Favoritsång som i singularis. Den är svår. Men som ett riktigt die-hardcore-fan som jag är av Håkan Hellström så måste jag säga "Nu kan du få mig så lätt". Den är så fin att jag får hjärtsnörp varje gång jag hör den. Det är många av Håkans låtar. Nästan alla. "Nu kan du få mig så lätt" är låt nr. 4 på Håkans första skiva "Känn ingen sorg för mig Göteborg", den skivan är min all-time-favorite. Den är genialisk. Låtarna liksom passar ihop också. Det är den skivan jag alltid, ALLTID, lyssnar på utan shuffle. För det är så den ska lyssnas på. Håkan tänkte allt till där! 
-
Vet inte om ni vet om det, men han har ju kommit ut med en ny singel. "Det kommer aldrig va över för mig" heter den. Jag är lycklig i själen för att min favorit gör nytt igen. Hörde den när den hade premiärspelning på radio. GÅSHUD. Bara för att det var han. Låten var tyvärr inte något att hänga i julgranen. Men han är bäst i alla fall. 
-
Och P.S, lycka till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0