Nu vet du allt om ingenting

JAG KLARADE MATTEPROVET!!!!!! BOOOOOOOM. 
-
Sådär, lite skryt i början av inlägget. Idag är det citat som står på schemat. Jag är besatt av fina citat. Älskar det. Oftast tycker jag lite skrytiga citat är bäst. Oscar Wilde har många sådana. Låttexter och repliker från filmer kan också göra djupa intryck. 
-
Men favoriten var det nu va? Den har jag faktiskt från en person som jag på håll beundrar. Han är lite av en idol. Men mest skulle jag nog bara vilja krama om honom! Han sa en gång;
"Det är när man slutar bry som vad andra tycker som man verkligen kan vara lycklig".
Det kan ha varit ett citat från någon annan som han bara sa. Det finns nog många andra som sagt det också. Men fan vad rätt han har! 
-
Jag kanske också borde vara lite mer optimistisk.. Men jag gillar att ha rätt för mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0