Samma himlar som jag

Jag kokar av ilska just nu. Jag vill göra allt annat än plugga. Jag vill städa i ordning min lägenhet som för tillfället ser ut som hej-kom-och-hjälp mig. Jag vill läsa i böcker som jag själv valt och inte min litteraturlärare. Jag vill se film. Jag vill se serier. Jag vill krypa ner i sängen och bara mysa. Jag vill INTE plugga. Får damp. 
-
Idag på gymmet var det en kille som sprang på löpbanden utan skor. UTAN skor. Barfota med andra ord. Det var extremt nasty. Vem gör så? Har sett personer som gått runt barfota förut och har tyckt att det varit ganska nasty det med, men att springa på ett löpband utan skor? Har personen i fråga inte råd med skor? Men hade råd med gymkort? Vilka prioriteringar man har då. Känns som det ska vara ytterst oergonomsikt. Förr i tiden hade man ju aldrig skor, men det var väldigt länge sedan. Vi behöver fan skor nu. Underlagen är alldeles för hårda. Våra trampdynor går ner sig och går sönder och då, då får man SKITONT. Lovar!
-
Nej, jag tänker fan städa nu. Även om jag egentligen inte borde. Jag borde skriva ett manus om stereotyper och sen läsa in det på voicethread. Men nu tänker jag vägra. Sen tänker jag få total panik imorgon eftersom det ska vara inne senast onsdag. Japp, det tänker jag göra!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0