The thought alone is killing me right now

Dom är utmaningsdagarna funkar ju ändå relativt bra. Har ju skrivit ett inlägg om dagen sen jag började. Det är typ mer än jag skrivit på flera år. Kom ihåg att jag hade en regel att jag skulle skriva minst två ggr om dagen när jag precis öppnat bloggen. Den dagen jag har tid med det igen...
-
I alla fall så vill utmaningsguden att jag ska välja en favoritserie nu. Jag har ingen favoritserie. Eller kanske.. New Girl eller Cougar Town. Gillar verkligen komediserier. Det är så härligt att få skratta åt människor som verkar ha underbara och roliga liv. ÄLSKAR Courtney Cox i Cougar Town. Hon är störtskön. Hur dum som helst men på ett urgulligt sätt och så blir det superroligt. Kan ibland sitta och tänka på vissa avsnitt och skratta för mig själv. Typ som när hon inte visste vilken film The Untochables va och trodde det var samma som The Bubbleboy. Sen tror jag hon påminner mig litegran om min egen mamma. Att hon inte riktigt känner av gränser. Allt bara pluppar ur henne. Bästa föräldrarna är ju så. Haha åååh nu började jag sakna min egen mamma. 
-
New Girl går ju inte att inte tycka om heller. Skrattar varje avsnitt. Inte ljug. Jag kom ihåg ett avsnitt speciellt då jag skrattade så mycket att jag grät. Jag är inte en människa som sitter och ser en serie typ helt tyst och tycker typ i huvudet att "ja det där var ju roligt" utan istället brister det bara. Oavsett om jag ser med någon eller själv. 
-
Tips på andra serier ifall någon annan också gillar komediserier;
- Happy Endings (Vänner fast nyare version)
- The office US (Har inte sett UK så kan inte uttala mig om det men US är mkt bra)
- The big bang theory (Sheldon <3)
- Modern Family (Herregud, nu kom jag på att jag inte sett det på hundra år. Det har säkert hunnit komma nya avsnitt)
-
Jag ser självklart på andra sorters serier också. Jag ser på allt i princip. Har ett schema under veckorna på vad jag ser vilken dag. Det har gått lite överstyr. Men nu är det många serier som har mitt-i-säsongen-paus så jag har ganska mycket tid över till annat viktigt, som t.ex. skolarbete. Men andra bra serier;
- Game of Thrones (Börjar snart om igen, LÄNGTAR)
- Greys Anatomy (Har nästan börjat gå för långt men är fortfarande helt ok)
- True Blood (Har spårat rejält, men kan inte sluta se)
Så då fick ni ett långt inlägg om INGENTING. Varsågoda!!
 
 

Kommentarer
Postat av: petra

Finns inget bättre än new girl!!!!!!

2013-03-13 @ 18:43:21
Postat av: Emmy

New girl är ju sinnes sjukt bra HAHA!!

2013-03-13 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0