And i know, i know

Tack muminmamman för dina väl valda ord om mitt tidigare utbrott mot person X (kan vi kalla hen). Jag håller med. Till hundra procent. Ett jävla bra knep det där med att sätta sig själv i den andras skor. Man får perspektiv på saker då, för ofta är det ju så att ens värld endast kretsar kring en själv och man tror alltid att det man själv gör är vad folk kommer ihåg. Så glömmar man att DERAS värld kretsar ju kring DEM. Osv.. Vet inte om ni hängde med där, men jag mår bättre nu. Kanske till och med tänker vara snäll och glad på Universitetet på torsdag. 
-
Ja nu är det ju så här att jag ska flytta till min allra första egna lägenhet snart. Men innan jag kan göra det måste ju den lägenheten jag just nu befinner mig i fyllas av en annan person. Så, om ni få tappra själar som läser denna sega och inte så snabbt uppdaterande blogg känner någon som är i nöd av en lägenhet så hojta till vettja. Det är redan en person som eventuellt ska ha den, men träffade denna hen idag och hen verkade väldigt osäker. Hen sa till och med att hen var osäker. Så.. Ja, ni förstår vad jag försöker säga. Fortfarande ett andrahandskontrakt som bjuds. 32kvm tror jag det är.. Eller 33... Oklart. Fransk balkong. Eftermiddagssol som jag njuter av för fulla muggar just nu. Finns mycket fina saker att säga om denna lägenhet. Jag kan va en jävla bra säljare också om det behövs. Om ni skickar hit en ambivalent person det vill säga. 
-
Äsch, nu ska jag äta något gott hade jag tänkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0