Jag har aldrig varit normal

Jag tänkte så här, att jag just precis vid detta tillfälle inte har något vettigt alls att göra, förutom att jag verkligen måste duscha. Men det kan vänta de ca 10min det tar att skriva det här. 
 
Jag har börjat universitetet. Det är det jag har gjort och vi kan säga att det är därför jag inte skrivit på ungefär två månader eller när jag nu skrev senast. Jag har ju absolut inte gått universitetet i två månader, bara två veckor. Men vi kan alltid låtsas att jag varit superduperupptagen och haft för mig en massa viktiga saker. I alla fall så är jag nu alltså student, mer exakt rookie/nolla. Det kommer jag då va tills jag gjort min första tenta och efter det kanske jag får säga student på riktigt. Förstår inte hur det fungerar det där, men det löser sig. Jag läser civilekonom med internationell inriktning; international business program. Allt på engelska. Hittills trivs jag sjukt bra. Klassen verkar grym och faddrarna har varit riktigt bra. Det har varit en jävla massa fest nu ett tag och jag är så trött att jag typ vill gråta. Nu är det dock inte så mycket fest på ett tag. Så skönt. Kan säga att allt alkoholrelaterat smakar skit och det bara vänder sig i magen på en. Men vad gör man inte för att komma in i klassen. Vill verkligen inte bli utanför ju! 
 
Grejer jag gjort eller saker som hänt;
- Min cykel gick sönder insparkens sista kväll och den är inte sönder som en vanlig cykel går sönder utan den är SÖNDER-sönder. Skulle lämna in den men gubben tittade bara på cykeln och sa att det inte skulle gå att laga. Ska dock prova lämna in den på ett annat ställe och se ifall dem är lite mer taggade på en utmaning. 
- Jag har varit på mina allra första riktiga utklädnadsfester och satsat för en gångs skull.. Dock var man ju lite tvungen, men det var bara kul. Kan knyta en jävla snygg toga och vet exakt hur ful man kan bli i enbart rosa kläder.
- Har spelat beerpong för första gången nånsin. Det var sjukt roligt. Jag var sjukt dålig. På att träffa muggarna, men tydligen en jävel på att halsa. 
- Friat till en främling på stan har jag också gjort. Men han var inte så mycket främling. Bara någon jag inte träffat på ett tag så det var egentligen bara kul. Typ. Skämdes lite. Sånt som händer. 
- Har lämnat in min allra första uppgift. Väntar spänt på att se ifall jag klarat den!
 
Nu kommer jag inte på mer saker som jag kan skriva om utan att berätta för mycket. Kan bara säga att jag haft väldigt roligt och träffat så sjukt mycket nya människor och det känns så JÄVLA bra. 
 
Ni kan alla se det här som ett avslut av "Sommaren då Fanny växte som person."

Kommentarer
Postat av: My

Åh vad glad jag blir för din skull! Mamma berätta förresten om en kille från din klass som handlat hos henne. Han tyckte det var liiite fiiinare att gå den internationella ;)

2013-09-09 @ 20:52:09
Postat av: T

Vad skönt att det känns bra!

2013-09-14 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0